Naamborden trends top 3

Naambordentrend 1: Puur Natuur

Een van de laatste trends op het gebied van huisnaamborden zijn natuurproducten, zoals boomstamschijven. Onze boomstamschijven zijn 100% verantwoord: de producten komen uit verantwoorde gebieden en voor de gekapte bomen worden nieuwe bomen terug geplant. Dat maakt het een product met een verhaal dat de hedendaagse consument zal aanspreken. Bovendien heeft het nog een voordeel: natuurproducten zijn nooit precies hetzelfde. Dat maakt elk naambordje uniek en zorgt er voor dat niemand hetzelfde bord heeft als zijn of haar buurman/vrouw!

Naambordentrend 2: Vintage

‘Vroeger was alles beter’ misschien niet helemaal waar, maar er zijn wel veel mensen die met weemoed terugdenken aan de dagen van toen. Design, materialen en belettering, klanten bestellen vaak en veel producten die doen denken aan vervlogen tijden. Ook onder jongere mensen is retro en vintage een absolute trend. Kijk naar de vormgeving in winkels en bij bedrijven: belettering en vormgeving lijken zeer sterk op de trends van jaren geleden! Onder de huisnaamborden zijn vooral onze ‘vintage’ uithangborden’ populaire producten, waarbij we vooral groei zien in de verkoop onder de doelgroep 20-40.

Naambordentrend 3: 3D gegoten: Emaille look

In navolging van de vintage trend is ook emaille zeer populair. Emaille heeft echter twee belangrijke nadelen: het is relatief duur en heeft een lange levertijd.  Dit is voor veel consumenten een reden om niet te kiezen voor dit product, Het alternatief van MijnNaamplaat neemt deze nadelen weg, maar behoudt de emaille uitsraling! Deze 3D gegoten producten zijn goedkoper en zeer snel leverbaar, en passen daarmee bij de hoge eisen van de consument van vandaag. *

Dit bericht is gepost in Blogs. Bookmark de link.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!