Wij staan voor je klaar!
Werkdagen van 09.00 tot 17.00 uurIk heb een product besteld, kan ik hierin nog wijzigingen doorvoeren?
Het hangt er vanaf wanneer u besteld heeft en wanneer u de wijziging wilt doorvoeren. Als hier te veel tijd tussen zit heeft u kans dat wij het bordje al geproduceerd hebben en dan kunnen wij helaas niets meer (kosteloos) aan het bordje wijzigen. U kunt ons het beste zo snel mogelijk mailen nadat u besteld heeft.
U geeft aan wat er gewijzigd dient te worden, belangrijk is wel dat u het ordernummer noemt in de mail. Wij zullen reageren met de mogelijkheden.
Overige vragen
-
Hoe bevestig ik mijn naambordje?
-
Hoe kan ik bestellen?
-
Hoe kan ik meerdere bordjes tegelijk bestellen?
-
Hoe kan ik mijn product personaliseren?
-
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
-
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
-
Hoeveel tekst kan ik op een product invullen?
-
Ik ben niet tevreden met mijn product, hoe kunnen we dit oplossen?
-
Ik heb mijn bestelling geplaatst, is deze goed ontvangen?
-
Ik wil een naam toevoegen aan een bestaand bordje, kan dit?
-
Kan ik zelf het materiaal aanleveren voor een productie?
-
Waar blijft mijn bestelde product?
-
Wat is de kwaliteit van het materiaal en het product?
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden?