Wij staan voor je klaar!
Werkdagen van 09.00 tot 17.00 uurIk heb mijn bestelling geplaatst, is deze goed ontvangen?
U heeft een bevestiging gekregen op het e-mail adres waarmee u heeft besteld. Hier kunt u uw bestelling checken. Wij maken exact na wat besteld is en verzenden het naar het adres wat u heeft ingevoerd. Klopt hier iets niet, mail ons dan.
Overige vragen
-
Hoe bevestig ik mijn naambordje?
-
Hoe kan ik bestellen?
-
Hoe kan ik meerdere bordjes tegelijk bestellen?
-
Hoe kan ik mijn product personaliseren?
-
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
-
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
-
Hoeveel tekst kan ik op een product invullen?
-
Ik ben niet tevreden met mijn product, hoe kunnen we dit oplossen?
-
Ik heb een product besteld, kan ik hierin nog wijzigingen doorvoeren?
-
Ik wil een naam toevoegen aan een bestaand bordje, kan dit?
-
Kan ik zelf het materiaal aanleveren voor een productie?
-
Waar blijft mijn bestelde product?
-
Wat is de kwaliteit van het materiaal en het product?
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden?