Wij staan voor je klaar!
Werkdagen van 09.00 tot 17.00 uurHoe wordt mijn bestelling verzonden?
Jouw bestelling wordt altijd zorgvuldig ingepakt door één van onze medewerkers. De manier waarop deze wordt verpakt is afhankelijk van het product. Wij hanteren voor ieder product een aparte verpakkingswijze, zodat deze niet kan beschadigen tijdens het transport.
Vervolgens wordt je bestelling meestal met DHL verzonden, de track & trace wordt naar je gemaild zodat je de zending kunt volgen. In sommige gevallen, wanneer een product onder de 50 gram is, wordt deze met de briefpost verzonden.
Overige vragen
-
Hoe bevestig ik mijn naambordje?
-
Hoe kan ik bestellen?
-
Hoe kan ik meerdere bordjes tegelijk bestellen?
-
Hoe kan ik mijn product personaliseren?
-
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
-
Hoeveel tekst kan ik op een product invullen?
-
Ik ben niet tevreden met mijn product, hoe kunnen we dit oplossen?
-
Ik heb een product besteld, kan ik hierin nog wijzigingen doorvoeren?
-
Ik heb mijn bestelling geplaatst, is deze goed ontvangen?
-
Ik wil een naam toevoegen aan een bestaand bordje, kan dit?
-
Kan ik zelf het materiaal aanleveren voor een productie?
-
Waar blijft mijn bestelde product?
-
Wat is de kwaliteit van het materiaal en het product?
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden?