Wij staan voor je klaar!
Werkdagen van 09.00 tot 17.00 uurWaar blijft mijn bestelde product?
Er zijn 2 opties, uw product is voorzien van een track & trace code. Of uw product is onder de 50 gram en heeft geen track & trace.
Onder de 50 gram verzenden wij onze producten via de reguliere post. Dit staat vermeld bij de product informatie. Dit duurt normaal gesproken 1-2 werkdagen maar kan maximaal 5 werkdagen duren. Als het door u bestelde product na 5 werkdagen nog niet bij u bezorgt is. Neem dan contact met ons op.
Als uw product wel een track & trace heeft, dan heeft u deze ontvangen op het door u gebruikte e-mail adres. Daar kunt u zien wat er met uw zending aan de hand is. Als in deze status een fout op treed neem dan contact op met de verzender.
Overige vragen
-
Hoe bevestig ik mijn naambordje?
-
Hoe kan ik bestellen?
-
Hoe kan ik meerdere bordjes tegelijk bestellen?
-
Hoe kan ik mijn product personaliseren?
-
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
-
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
-
Hoeveel tekst kan ik op een product invullen?
-
Ik ben niet tevreden met mijn product, hoe kunnen we dit oplossen?
-
Ik heb een product besteld, kan ik hierin nog wijzigingen doorvoeren?
-
Ik heb mijn bestelling geplaatst, is deze goed ontvangen?
-
Ik wil een naam toevoegen aan een bestaand bordje, kan dit?
-
Kan ik zelf het materiaal aanleveren voor een productie?
-
Wat is de kwaliteit van het materiaal en het product?
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden?